torstai 9. huhtikuuta 2015

life treats me well

Hei vaan! Mä oon iloinen. Elämä sujuu mukavasti, ekat kirjotukset on ohi ja huomenna on tän jakson viimenen virallinen koekkin ohi. Olo ja stressi alkaa helpottaa ihan olan takaa. 
Tässä vähän puhelinräpsyjä kuluneilta viikoilta (ja vuosien takaa).

Huhtikuu

1.&2. Mä alotin maaliskuun alussa CrossFit Jyväskylässä Bootcamp -nimisen kurssin, joka on crossfittiä ilman isoilla painoilla tehtäviä painnonnostoliikkeitä ja ilman vaikeita voimisteluliikkeitä. Oon tykännyt aivan älyttömästi ja kankaan alueesta onkin tullut mulle jo toinen koti. Oon jo vähän yli kuukauden reenaamisen jälkeen huomannu tuloksia monissa liikkeissä ja omassa kropassakin. 
Mulla oli valmentajan kanssa tapaaminen missä suunniteltiin mulle voimaharjoitteluohjelmaa, eli alan omatoimisesti treenaamaan mm. painonnostoliikkeillä voimaa ja oikeesti hommaamaan sitä lihasmassaa. Toi Bootcamp jatkuu juhannukseen, mutta jatkan kyllä ehdottomasti crossfittailua ihan normaalissa muodossaan tulevaisuudessa!

Huhtikuu

3.&4. Aivan mahtava päivä kokonaisuudessaan, leikkelin bilsan tunnilla sydäntä ja aamulla oli kiva auringonnousu. Mitäpä muutakaan sitä elämään tarvitsee.

Huhtikuu

5.&6. Ah, niin ihana Ängelholm. Ikävä on tota paikkaa kohtaan suuri. Löysin nää kuvat puhelimen vanhoja kuvia selatessa ja jännää miten en kaks vuotta sitten tykänny näistä yhtään, mutta nyt rakastan!

Huhtikuu

7. Ruoka ja GOT, täydellinen yhdistelmä. 8. Nuo brookiesit oli tosi hyviä, varsinki seuraavana päivänä jääkaappikylminä, nam!

Huhtikuu

9. Ehdottomasti yks parhaista lauluista mitä oon ikinä kuullut ja tuo bändikin on aivan huikea. Sen keulahahmo Van McCann on aivan ihana, huumorintajuinen ja rento rokkari, täydelinen siis. 10. Lemppari Levikset ja lemppari Niket

Untitled

11. Elämäni ekat onnistuneet korvapuustiyksilöt. Kyllä siellä joukossa oli niitä DNA-virheen saaneita yksilöitäkin... 12. Matka senkun lähestyy, jännittä jo hurjasti mutta ootan niiiin innolla! Tuolta tulossa sitten paljon kuvamateriaalia, sillä kaupunki ja maa on mulle kokonaan uusia.


Kevät saapuu ja aurinko paistaa, joten se ei tarkota blogille mitään muuta kuin hyvää ja uutta alkua. Stay tuned!

2 kommenttia:

  1. Miten sun yo meni? :) paljon sait alustavasti pisteitä ja ootko tyytyväinen? Nää puhelin postaukset on kivoja, ku näkee ns normi elämän keskeltä napsittuja kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukemisen määrän verratavissa oli tulos, luin aivan liian vähän ja motivaatio oli jossain viiden kiven alla. En enempää pisteistä sano, mutta sen verran sain että uusintaan menee, kun en tyytyväinen ole! Ei tullu eetä eikä ällää heh. Ja kiva kuulla, että tykkäät!

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II